JO TOINEN KERTA kun olen saanut ajan lääkärille/sairaanhoitajalle tms, jolta olen mennyt hakemaan sairaslomatodistusta erilaisten syiden takia, mutta taas heti kun menen niin "ikävä kyllä minulle ei ole valtuuksia tähän syyhyn antaa sairaslomatodistusta, sinun täytyy soittaa/käydä siellä tai siellä tai..", NO JUMALAUTA MIKSI MULLE ANNETTIIN "VÄÄRÄLLE" HENKILÖLLE AIKA SITTEN !?!? eikö vois pistää aikaa semmoselle jolla ois niitä valtuuksia?!?! ihme toimintaa oikeesti. kiva juosta turhaan jossain ripulit suunnilleen housussa tai muuta vastaavaa ja sitten JOO OON MENNY TURHAAN KÄYMÄÄN KUN OIS VOINU VAAN LEVÄTÄ KOTONA. että mua niiiin raivostuttaa!


ps. jos jollain on tietoa jostai nettisivusta yms, mistä löytyis tietoa noista sairaslomatodistuksista ja että ketkä ammattilaiset voi antaa mihinkin sairauteen yms noita todistuksia, niin vois kertoa mulle. ei huoh oikeesti.