1237135233_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nyt sitten kirjoitan ihka ensimmäisen blogimerkintäni tänne vuodatukseen. Tähän en ajatellut kirjoittaa mitään ihmeellisempää, kunhan nyt testaan miten tämä mesta toimii :)

Noh, meillä ensinnäkin kävi tänään vieraita. Mulla oli tässä lähiaikoina synttärit, ja nyt muutamat sukulaiset poikkes kakkukahveelle. Äiti leipoi naminami kakun. Tosin isukki ei ollut ihan tyytyväinen, kun ei saanut haluamaansa perinteistä mansikkakakkua. Elämä on kovaa.

Opiskelen lukion toisella luokalla. Tänään olis pitänyt tehdä läksyjäkin. Toki vielä ehdin, mutta en sitten tiedä kuinka "jaksan", hihhih.. Matikan läksyt ainakin voisin tehdä ja lueskella erästä kirjaa, joka pitäisi olla muutaman viikon päästä luettuna.. O-ou, saa nähdä kuinka ehdin lukea sen lähes alusta loppuun asti siihen mennessä, about 500 sivua.. Voi minua.

Joku suloinen uros vois ottaa mut nyt kainaloonsa, "turvaan pahalta maailmalta". Nojoo, kyllä mä olen aika onnellinen nyt, vaikkei mitään urosta kainalosta löydykään. Mulla on paljon ystäviä, juttuseuraa, oma koti, harrastuksia, koulu sujuu keskiverrosti, terveyskin on nyt kunnossa ja mulla on riittävästi haasteita ja meininkiä elämässä. Olen ainakin lähes täysin tyytyväinen elämääni, mutta totta kai elämässä riittää aina uusia kujeita ja aina löytyy jotakin tavoittelemisen arvoista. Tällä hetkellä tavoittelen sitä urosta..

Ps. Oli aivan pakko pistää tuohon tommoinen kiva kuvakin ensimmäisen blogimerkintäni kunniaksi. Se kuvastaa hyvin minua juuri nyt: utelias, tutkaileva, innostunut kuin pikkulapsi uudesta lelustaan, minä blogistani :) Kirjoittelemisiin!

Pps. Lisäsin nuo vanhemmat jutut tietokoneeltani, eivät siis ole mitään uusia. (Se pitäisi näkyä vissiin noissa päivämäärissäkin..?)